0322 324 37 81 0535 223 30 78

0535 223 30 78

0322 324 37 81

DOĞU KARADENİZ YAYLALAR & BATUM TURU 2022

26 Ağustos -2 eylül Arası (Özel Program 5 gece konaklamalı 7 gün )

MAÇKA- ZİGANA GEÇİDİ- SÜMELA MANASTIRI- TRABZON- ATATÜRK KÖŞKÜ- UZUNGÖL YAYLASI- RİZE-BATUM- SARP- AYDER YAYLASI- KAÇKAR DAĞLARI- ÇAMLIHEMŞİN YAYLALARI- FIRTINA DERESİ&VADİSİ- ZİL KALE-PALOVİT-ZİPLİNE-RAFTİNG-ÇAY FABRİKASI-ORDU TELEFERİK-FATSA-SAMSUN-BANDIRMA VAPURU-AMASYA

5 GECE / 7 GÜN

DOYA DOYA KARADENİZ  KARADENİZ BÖYLE GEZİLİR.

17:.00 de Adana Gar İstasyonu önünden hareket ederek

Pozantı-Niğde-Kayseri-Sivas-Gümüşhane üzerinden Maçka’ya doğru yol alıyoruz.

2.GÜN

Sabah erken saatlerde bir zamanlar Türkiye’nin en uzun tüneli olan Zigana Geçidinden geçiyoruz ve yemyeşil Doğu Karadeniz’e merhaba diyoruz. Altındere Milli Parkı İçerisinde yer alan Sümela tesislerinde alacağımız zengin yöresel kahvaltı sonrası 300m. yükseklikte kurulan ve Meryem Ana’ya hitaben yapılan en güzel doğa manzarasına hâkim tepede ki Sümela Manastırı’nı   görüyoruz. Maçka’dan ayrılıp Karadeniz’in sembol yaylalarından olan Uzungöl Yaylası’na hareket ediyoruz. Bir tarafı deniz, bir tarafı yemyeşil dağ manzarası eşliğinde Yomra – Arsin - Araklı Sürmene - Of - Çaykara yol güzergâhından 1090 mt Yükseklikteki Haldizen Deresi’nin oluşturduğu Uzungöl’e varış. Benim Uzun Göl’üm, Çamların arasına saklanmış, Sessizliğin çok sesliliğidir. Gölün yanında caminin ahenkli bir duruşudur. Benim Uzun Göl’üm, Kışları terk edilmiş bir baraka gibidir, Fazla uğrayanı yoktur öyle. Yazları ise Sıcaktan bunalan insanların sığındığı bir limandır Haldızen Deresi etrafındaki yürüyüş parkurlarında yürüyüşler yapabilir, göle hâkim tepelerden Uzungöl manzaraları ve hatıra fotoğrafları çekebilirsiniz. Burada ki gezimizi tamamladıktan sonra  evimiz dediğimiz  Hopa’da Konaklayacağımız  olan çavuşoğlu otelimize ’e doğru yol alıyoruz. Konaklama ve otelimizde akşam yemeği ve dinlenme.

3.GÜN

2022 3.Gün

Sabah saat 07.00 da uyanma ve alacağımız açık büfe kahvaltımızın sonrasında keyifli bir yolculuğun ardından Sarp sınır Kapısı’na ulaşıyoruz. Batum'a giriş yapıyoruz sınırdan geçiş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Batum’da bizi bekleyen aracımıza binerek turumuza başlıyoruz .İlk olarak  Avrupa Meydanında göğe yükselen Kafkasların mitolojik yüzünü gösteren Medea Heykeli’nin hikâyesini dinleyip, sonrasında Piazza Meydanı’na geçiyoruz. Batum’un en güzel yerlerinden biri olan meydan Avrupa şehirlerinin meydanlarını anımsatıyor. Havayı saran taze kahve kokusu ile hoş bir atmosfer sunan meydanda bilgiler aldıktan sonra Tiyatro Meydanında, altın renkli Poseidon Heykeli’ni görüp fotoğraf molası veriyoruz.  Dünyadaki 14 yazı sisteminden biri olan Gürcü Alfabesi'ni görebileceğimiz Alfabe Kulesi ve aşkları filmlere ve kitaplara konu olan Ali ve Nino Heykeli’ni görüp serbest zaman veriyoruz, serbest zamanın ardından yönümüzü tekrar Sarp sınır kapısına yönlendiriyoruz burada Free Shop da yapacağımız alış verişler sonrasında gümrükten Türkiye tarafına geçiyoruz Yolculuğumuza devam edip Artvin’e gidiyoruz ve konaklama yapacağımız Grand Artvin Otel’e yerleşme, akşam yemeği ve dinlenme.

2022 4.Gün : Sabah saat 07.00 da uyanma ve alacağımız açık büfe kahvaltımızın sonrasında saat 08.00’da otelden ayrılıyoruz. Artvin’in güzel ilçesi Borçka’ya doğru yola koyuluyoruz. Bizleri bekleyen minibüslerimiz ile muhteşem manzarayı takip ederek, Karagöl'e gitmek üzere yolculuğa başlıyoruz. Bir heyelan sonrasında oluşan ve doğal dokusu günümüze kadar bozulmadan ulaşmayı başaran Karagöl’de kayıkla gezinti yapabileceğiniz gibi, göl etrafındaki patikada kısa bir doğa yürüyüşü de yapabilirsiniz. Karagöl gezimizin ardından Ayder Yaylası’na doğru yolculuğumuza devam ediyoruz ve Ayder yaylasına çıkarken fırtına deresi kenarında mola veriyoruz. Dileyenler Zipline (Extra) aktivitesinden faydalanabilir ya da Salıncaklarda fotoğraf çekilebilir. Fırtına Deresi & Vadisi, Hemşin ve Çamlıhemşin Yaylalarını geçerek 1358m. Yükseklikte Kaçkar Dağları Milli Parkı içerisinde yer alan Ayder Yaylası’na geliyoruz.  Keyifli gezimizin akabinde dileyen misafirlerimizle Huser Yaylası'na gidiyoruz. Adeta bulut denizi görüntüsü veren bu güzel ortamda gün batımının eşsiz güzelliğinde fotoğraflarımızı çekiyoruz ( Hava şartlarının elverişli olması halinde ) ve  kısa yürüyüşümüzü  ardından konaklama yapacağımız yayla otelimiz olan Ayder  Otel'e varış ve odalarımıza yerleşme. Yöresel tatlarla zenginleştirilmiş akşam yemeğimizin ardından dinlenme. .Dileyenler Ayder yaylasında bulunan eğlence mekânlarında eğlenebilir ya da akşam yürüyüşü yapabilir.

2022  5.gün  :  Alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından saat 08.30 da otelimizden ayrılıyoruz. Gelin Tülü Şelalesi ve yöresel Yayla Evlerini görerek Karadeniz’in en gözde yaylasında yapacağımız yürüyüş sonrasında minibüslerle gezimiz başlıyor. İlk olarak eski adıyla Çinçiva, yeni adıyla Şenyuva Köyü (Çinçiva’yı bir dönem çekimlerine ev sahipliği yaptığı Sevdaluk dizisinden bilirsiniz.) Burada tarihi Çinçiva Köprüsü’nde fotoğraf molası veriyoruz ve Fırtına Deresi’nin batı yamaçları üzerine kurulu olan ihtişamlı bir görünüme sahip olan Zilkale’yi ve doğal güzellikleriyle büyüleyici Palovit Şelalesi’ne gidiyoruz. Yolumuz üzerinde Tek gözlü Osmanlı köprüsünü fotoğrafladıktan sonra yolculuğumuza devam edip,  Minibüslerle Çayeli Haremtepe Köyü’ne (Çeçeva) hareket. Muhteşem bir görsel şölen olan Gizli bahçe Çay Bahçesi’nde çekeceğimiz fotoğraflarımızın ardından köy kahvesinde çaylarımızı içeceğiz. Karadeniz’in özgün yaylası Kayabaşı Yaylası’na gidiyoruz. Yayla’ya özel minibüslerle çıkıyoruz. Ahşap yayla evleri mimarisi tarzında yapılmış Kayabaşı Yayla Otelimizde odalarımıza yerleştikten sonra dileyen misafirlerimizle çevrede yürüyüş yapıyoruz. Otelimizde akşam yemeği ve eğlencemizin ardından dinlenme.

2022 6 .Gün Doğa harikası yaylamızda güne güzel bir kahvaltı ile merhaba diyoruz ve Ladin Ağaçları ile çevrelenmiş oksijen deposu yayladan ayrılıp Yolumuz üzerinde meşhur Vakfıkebir ekmeklerinden ve yöresel ürünlerden almak için kısa bir mola veriyoruz ve yolumuza devam edeceğiz. Giresun’a varış ve Fındık alışverişi molası veriyoruz. Ardından Ordu ya varıyoruz. Teleferik ile Boztepe ye çıkıyoruz. Şehrin büyüleyici manzarası ve fındık bahçelerini izleyerek yapacağımız keyifli yolculuğumuzun ardından zirveye ulaşıyoruz. Boztepe’de mükemmel bir Ordu manzarası ile karşılaşıyoruz. Rehberimizin vereceği serbest zamanın ardından teleferik ile geri dönüyoruz. Otobüsümüze binip  ordu Fatsa’da bulunan 5* yalçın otele yerleşme, akşam yemeği ve dinlenme..

2022  7.gün: Sabah saat 07.00 da uyanma 07.30 da açık büfe kahvaltımızı alıyoruz ve 08.30 da otelden ayrılıyoruz. Samsuna haret ediyoruz İhtişamlı görüntüsü ile kentin sembollerinden olan Atatürk Heykeli ve 19 Mayıs 1919 tarihinin simgesiolan Mustafa Kemal Atatürk ve Kurmaylarını İstanbul’dan Samsuna taşıyan Bandırma Vapuru Müzesi gezilerinin ardından Şehzadeler şehri Amasya’ya hareket ediyoruz. Herkesin bildiği Ferhat ile Şirin efsanesinin gerçekleştiği Ferhat’ın Şirin için deldiği dağları görme imkânı buluyoruz ve Yeşilırmak içerisinden yükselen Roma Dönemi sur duvarları üzerine dizelenmiş Amasya Tarihi Yalıboyu Evleri’ni, arkasında yükselen Kral Kaya Mezarları’nı görme imkânımız olacak. Ardından dönüş yolculuğumuz başlıyor gece geç saatlerde Adana’ya varış ve turumuzun sonu… Bir başka  EMRECİK  Turizm organizasyonunda buluşmak dileğiyle

PROGRAMA DÂHİL OLAN HİZMETLER

• Otellerde 5 ad. Açık büfe kahvaltı
  • Otellerde 5 ad. Akşam yemeği
  • Tur boyunca Profesyonel rehberlik hizmeti ‘’ kokartlı’’
  • Kayabaşı yaylası minibüs transferi ücreti dahil
  • Ayder yaylası milli park giriş ücreti dahil
  • Zil kale Palovit Turu minibüs ücreti dahil
  • Sümela Manastırı minibüs ücreti
  • Batum araç kira bedeli
  • BATUM TURU dahil
  • Yöresel eğlence imkânları (Tulum, Kemençe, Horon)
  • Otel Sauna ve Hamam imkânları
  • 1618 nolu yasaya göre zorunlu seyahat sigortası
  • Otobüs içi ikramlar (Soğuk içecek, bitki çayları, Türk Kâh.)
  • EMRECİK  TURİZM Refakatında
  • Dönünce yıllarca güzel anlatacağınız güzel bir tur olacak.
  •  en iyi Karadeniz Programı (Adana, Mersin dahil)
  • 1450 TL DEĞERİNDE EXTRA TURLAR VE MİNİBÜS ÜCRETLERİ DAHİL.

DÂHİL OLMAYAN HİZMETLER

• Müze giriş ücretleri -
  • Ordu teleferik
  • Öğle Yemekleri

*Yaylalara Transfer Minibüs Ücretleri

*Öğle Yemekleri Ve Tüm Yemeklerin Yanında Alınan İçecekler

*Rafting,Zipline Gibi Aktiviteler

*Müze Ören Yeri Giriş Ücretleri

*Batum Giriş Harç Ücreti(150 Tl)

*Bireysel Tüm Harcamalar

Emrecik Turizm Farkıyla unutamayacağınız   turlarımıza sizleri bekliyoruz..

#seyahat #tur #travel #gezi #türkiye #tatil #gezgin #instagood #adana #nature #otel #doğa #holiday #photography #travelphotography #travelgram #instatravel #traveller #turizm #photooftheday #tourism #trip #huzur#günübirlikturlar#mersin# #mut#seyhan#çukurova#gazipaşa#ziyapaşa#kenanevran#gezi#gezmek#görmek#seyahatacentesi#emrecikturizm#